Playstation 3 - Spel
Playstation 3
-
Spel
- Officiell, NHL '10
Spelkopplingar till tråden
Tror faktist det hänger på att EAs servrar e så ostabila så att när han som står för matchen tappar kan flera andra följa i fallet, bara en gissning dock ;)
BIF Blizzards #8 | Digital Soldiers [Recon - Assault - Engineer]
Hela skiten är fan patetisk o egentligen dum förklarar jag mig själv genom att sitta med detta skitspel kväll efter kväll. Då söker vi grabbar...fan, mitt frös. 3 min senare...söök. 5 min senare, inget lag som vill möta oss. Söker igen, kuuuuuk, mitt hängde sig....osv osv...KATAFUCKINGSTROF
Men håll med om att det är super kul när du väl är in-game! :D
I´m no Hero and I don´t care....
Absolut, i alla fall dom matcherna där: Det inte laggar, där man inte tappar halva laget, där motståndarna inte droppar mv efter att släppt in en kasse osv osv....näää, ja e inte bitter!
Ingen som vet hur detta fungerar? Jag vill alltså att det ska bli så verklighetstroget som möjligt. Rätt spelare på rätt plats i rätt tid.
Förstår inte varför så många envisas med att forsätta med feministsmörjan.
Msn mansa32@live.se, Psn mansa32 manlowe
Nej alla kan ju inte spela Barbie Horse Show 3 som dig ! :)
GM - Why So Serious
Fniss fniss hur visste du?
Seriöst är det några heterofolk överhududtaget som kör NHL 10?
Muggen & Leanfish e 2 old gays om ni nu inte visste det sedan innan, slynet e en man som gillar att vara Mansslyna
Seriöst är det några heterofolk överhududtaget som kör NHL 10?
Muggen & Leanfish e 2 old gays om ni nu inte visste det sedan innan, slynet e en man som gillar att vara Mansslyna
Msn mansa32@live.se, Psn mansa32 manlowe
mansa, kom o mys med mig gubben!
Har med några kompisar skaffat oss NHL 09 för att se om det är en skoj spel-serie men tycker det är lite rörigt med meny systemet.
Vi testade att sammlas i "omklädningsrummet" och starta en match därifrån men den hitta ingen att spela imot. Kan det vara så att ingen spelar 09 längre eftersom 10án finns.
Har ni som kan några tips hur man går tillväga om man vill lira tillsammans.
Kan man köra 2vs2 fast ändå höra alla 4 personers mickar.?
Kan man köra 4 pers i samma lag mot datorn för att träna.
Vi testade att sammlas i "omklädningsrummet" och starta en match därifrån men den hitta ingen att spela imot. Kan det vara så att ingen spelar 09 längre eftersom 10án finns.
Har ni som kan några tips hur man går tillväga om man vill lira tillsammans.
Kan man köra 2vs2 fast ändå höra alla 4 personers mickar.?
Kan man köra 4 pers i samma lag mot datorn för att träna.
Sämst på tv-spel...........men glad =)
ursäkta mig men.. varför inte köpa NHL10 å testa där?
kanske är tufft att casha 400 för ett spel för å se om man gillar det, men NHL kan ju spelas på fler sätt, det måste inte vara EASHL.. så gillar man sportspel lär man gilla NHL10!
kanske är tufft att casha 400 för ett spel för å se om man gillar det, men NHL kan ju spelas på fler sätt, det måste inte vara EASHL.. så gillar man sportspel lär man gilla NHL10!
DVD, Det vet du ^^
Jag gillar sport. Jag gillar golf, betyder det per automatik att jag gillar hockey också?
Isåfall kommer jag köpa NHL 10.
Isåfall kommer jag köpa NHL 10.
du har redan NHL10 så du behöver inet köpa det igen...
läs om läs rätt... gillar man sportspel lär man gilla NHL10 skrev jag, inte att om du gillar curling irl så gillar du golf på tvspel...
läs om läs rätt... gillar man sportspel lär man gilla NHL10 skrev jag, inte att om du gillar curling irl så gillar du golf på tvspel...
DVD, Det vet du ^^
Du har rätt.
Jag gillar golfspel, ska jag nu köpa NHL 2010? (för du har fel, jag har inte NHL10)
Jag gillar golfspel, ska jag nu köpa NHL 2010? (för du har fel, jag har inte NHL10)
bryr mig ärligt talat inte vilket eller vilka spel du köper.....
DVD, Det vet du ^^
Någon mer än jag som har problemet att det hänger sig? när jag ska ändra egenskaperna under mitt proffs, sen hockeyshop och målvakt, så börjar det ladda, sen hänger det sig. någon mer? händer varje gång!
Men!
Du skulle ju kontrat med, "Golf är ingen riktig sport, och därför inte heller ett sportspel" Blir så jävla trött när jag måste skriva argument till mina motståndare.
Inlägget senast redigerat: 2010-03-16 20:19
Du skulle ju kontrat med, "Golf är ingen riktig sport, och därför inte heller ett sportspel" Blir så jävla trött när jag måste skriva argument till mina motståndare.
Inlägget senast redigerat: 2010-03-16 20:19
Motståndare??? Hmmm, inte i boxnings ringen nu....
hur länge äntar du då, visst det tar en liten stund o ladda men jag tror inte det hänger sig, här haru ett tips du går in i hockeyshoppen sen när det står att det laddar så trycker du på psn knappen, går på kontohantering--->trekant logga ut, då går det lite snabbare
HEY, HEY APPLE
har väntat ett par minuter. går man in på utespelare funkar det ju!
Kan man starta en säsong be a pro målis ändå? och ändra sin utrustning inne på säsongen sen?
Inlägget senast redigerat: 2010-03-16 21:31
Kan man starta en säsong be a pro målis ändå? och ändra sin utrustning inne på säsongen sen?
Inlägget senast redigerat: 2010-03-16 21:31
Inloggning
Registrera dig
Glömt lösenordet
Forumsaktivitet
Frågetråden för nästan allt möj...
3 minuter sedan, 28981 svar
Koppla 3,5 mm headset tills ps3...
3 minuter sedan, 2 svar
PSJailbreak - Världens första P...
3 minuter sedan, 318 svar
Ipod Touch