Övriga spelkonsoler - PSP
Övriga spelkonsoler
-
PSP
- Assassin's Creed Bloodlines
hm, har alltid sett mina konsoler som tjejer :)
du vet moder jord mm
så psp torde vara lillasyster
men ett självklart köp
Inlägget senast redigerat: 2009-07-20 16:46
du vet moder jord mm
så psp torde vara lillasyster
men ett självklart köp
Inlägget senast redigerat: 2009-07-20 16:46
Stolt medlem i TMIH, ägare av en helvetes massa spel :S
Härligt att de bevarar så mycket som möjligt! Låter trevligt med PSP-PS3 link :)
First look på Assassin's Creed Bloodlines. http://psp.ign.com/articles/102/1024159p1.html
Inlägget senast redigerat: 2009-09-16 07:30
Inlägget senast redigerat: 2009-09-16 07:30
iPhone 3GS 32GB!
Nu har man köpt bloodlines då. Ska hem och testa det snart :D
iPhone 3GS 32GB!
Har precis laddat ner spelet från PSN men det fungerar ej på min PSP GO utan stänger ner hela konsolen. Provade att avinstallera och ladda ner på nytt, men samma problem.
känns surt att betala för något som inte fungerar. Har 10 andra spel på Goen som funkar klockrent. Är det någon som fått liret att funka ?
känns surt att betala för något som inte fungerar. Har 10 andra spel på Goen som funkar klockrent. Är det någon som fått liret att funka ?
Jag köpte spelet på UMD och det funkar suveränt. Men UMD är ju förstås en helt annan sak.
iPhone 3GS 32GB!
Har lagt iväg ett mail till PSN supporten i London. Nu ser jag att dom tagit bort spelet från Playstation Store. Dom har nog kommit på att den innehåller någon bugg.
Vi dessa tillfällen saknar man den gamla PSP. hoppas inte fler en jag blivit drabbad.
Är spelet bra ?
Vi dessa tillfällen saknar man den gamla PSP. hoppas inte fler en jag blivit drabbad.
Är spelet bra ?
Synd det där... Jag blev förvånad i början av hur otroligt snyggt det var, det är ett väldigt bra spel för att vara portabelt och det känns verkligen som att det är Assassin's Creed man spelar. Men jag antar att det kommer bli alldeles för repetivt i längden "/ men än så länge har det hållit bra.
Synd att det finns alldeles för lite saker o göra i staden. Kanske blir bättre när jag kommer längre in i spelet, det vet ju inte jag.
Synd att det finns alldeles för lite saker o göra i staden. Kanske blir bättre när jag kommer längre in i spelet, det vet ju inte jag.
iPhone 3GS 32GB!
bara jag som inte helt fattade storyn?
Bättre än peanut...
den var rätt skum ja.. fattade knappt nåt av den :P
iPhone 3GS 32GB!
Inloggning
Registrera dig
Glömt lösenordet
Forumsaktivitet
Officiell, Naughty Bear
8 minuter sedan, 114 svar
Natt-tråden | 01.00-07.00