Playstation 3 - Klaner och turneringar
Playstation 3
-
Klaner och turneringar
- Manuell FIFA10 VM-turnering
kan ingen annan skapa en så länge så kan du vara med på nästa ;)
Chelsea | Djurgården | Pittsburgh ..
Det går utmärkt :)
A wise man makes his own decisions, an ignorant man follows public opinion...
men vi har kvar Mundaial de futbol sen då?
Ja, jag behöver bara tid att flytta och fixa en ny internetleverantör.
Så visst fortsätter turneringarna.
Så visst fortsätter turneringarna.
Vi kan köra någon match medans vi väntar dock inte nu =) ZZZzzz... för mig:P
It dosen´t matter if you have rice or not as long as you have steake. Har bytt psn.
Har fått tillåtelse av Coccis att göra reklam om min turnering Mallinhó Cup, just nu är där 2 platser kvar o vill gärna ha dom fyllda så jag kan dra igång den så fort som möjligt :) om ni hamnar precis utanför dom 12 som behövs för turneringen så blir ni reserv för det kan behövas ifall någon hoppar av eller nåt.
http://playstation-3.se/forum/t15409-p0.html
anmälan görs via PM.
http://playstation-3.se/forum/t15409-p0.html
anmälan görs via PM.
Lite info.
Har varit uppehåll i ligan/turneringarna ett tag pga att jag flyttat. Tyvärr dribblar Telia lite med mitt Bredband så just nu har jag inga uppgifter på när jag kommer få ett fungerande Bredband hemma.
När flyttlådorna är uppackade och Bredbandet fungerar så hör jag av mig igen.
Hade gött!
/coccis
Har varit uppehåll i ligan/turneringarna ett tag pga att jag flyttat. Tyvärr dribblar Telia lite med mitt Bredband så just nu har jag inga uppgifter på när jag kommer få ett fungerande Bredband hemma.
När flyttlådorna är uppackade och Bredbandet fungerar så hör jag av mig igen.
Hade gött!
/coccis
Nått nytt på gång snart?
Patrik888/Patrik_The_MyTH- http://thelivegenerator.com/?r=143879
Just nu ligger det på is. Det kommer spelas fler turneringar men för tillfället hinner jag inte att sätta igång något. Men det kommer inom en snar framtid.
Orsaken till att ligan/turneringarna ligger på is, även nu när våren värmer, är att mitt internet är 98% muppigt just nu.
Jag har kladdat i trådar runt om här i forumet men har inte riktigt fått den hjälp som krävs för att få skiten att fungera. Har även varit i kontakt med Telia utan att hitta en lösning.
Är det någon som läser det här så tar jag gärna emot råd om hur jag kan få det att funka. Problemet är kort och gott att jag har öppnat portarna på min nya Telia router (Thomson TG784) och även stängt av brandväggen. Men ändå så kan jag bara få 40% av alla inbjudningar + bjudningar att fungera. Jag kommer oftast till lagvalet i rankade matcher och där kan jag inte göra ett skit.
Hjälp gärna till så vi kan starta upp ligan igen. Jag vill ju gärna spela själv om man nu håller i alltihopa.
Jag har kladdat i trådar runt om här i forumet men har inte riktigt fått den hjälp som krävs för att få skiten att fungera. Har även varit i kontakt med Telia utan att hitta en lösning.
Är det någon som läser det här så tar jag gärna emot råd om hur jag kan få det att funka. Problemet är kort och gott att jag har öppnat portarna på min nya Telia router (Thomson TG784) och även stängt av brandväggen. Men ändå så kan jag bara få 40% av alla inbjudningar + bjudningar att fungera. Jag kommer oftast till lagvalet i rankade matcher och där kan jag inte göra ett skit.
Hjälp gärna till så vi kan starta upp ligan igen. Jag vill ju gärna spela själv om man nu håller i alltihopa.
Vet inte om du fixat me default dmz serever eller vad de heter inne i routern? de gjorde ja me min förra router o skrev in ps3:an ip där? då funka de för mej.. sen skaffa ja ett modem me router i sen har allt funkat helt kanon!
Okej, jag har Thomson TG784 som är ett modem med inbyggd router (eller tvärtom).
Hade en D-link innan som var 10 gånger mer avancerad men mer användarvänlig, Thomson däremot är helt sjukt svår att ställa in och den hade jag inte valt själv om nu inte nu Telia skickade ut den till mig.
Ska kolla på Nat-type och DMZ igen ikväll. OM jag nu hittar det.
Hade en D-link innan som var 10 gånger mer avancerad men mer användarvänlig, Thomson däremot är helt sjukt svår att ställa in och den hade jag inte valt själv om nu inte nu Telia skickade ut den till mig.
Ska kolla på Nat-type och DMZ igen ikväll. OM jag nu hittar det.
Blir det någon ny säsong coccis?:)
Jag kollar faktiskt just nu på en uppdatering av Ligan, har lirat ligan med några kompisar under några veckor och fått ihop det väldigt bra under resans gång.
Under helgen kommer det lite mer info. Tyvärr inte före pga att jag har mycket att stå i just nu.
Men invänta lite info från fredag och framåt :)
Under helgen kommer det lite mer info. Tyvärr inte före pga att jag har mycket att stå i just nu.
Men invänta lite info från fredag och framåt :)
På tal om ingenting:) fick du ordning på din router? tror jag köpte en exaxt lika dan som din härom veckan och de gick inte att få till matcher osv! sen efter jag öppnade portarna som de står inne i fodralet till skivan så funkade de kanon! fick min me genom telia me modem och inbyggd router.
Inlägget senast redigerat: 2010-05-11 16:17
Inlägget senast redigerat: 2010-05-11 16:17
Jag har en Thomson TG784, en vit router/modem från Telia. Men jag fick det inte att fungera även om jag öppnade portar och försökte allt som man kan göra. Både själv och sen via supporten.
Så jag tog ett steg bakåt och kör nu med enbart modem från Telia och min D-link dir-655 router. Nu fungerar det som det ska :) (ta i trä)
Så jag tog ett steg bakåt och kör nu med enbart modem från Telia och min D-link dir-655 router. Nu fungerar det som det ska :) (ta i trä)
jag är gärna på när det blir en ny
När hemsidan är uppdaterad och jag har allt klart så skriver jag "anmäl nu!" här i tråden. Då kan ni skicka PM till mig om ni vill vara med.
Det kommer ske under helgen :)
Hade gött!
EDIT:
Vet inte hur stor efterfrågan det är på en VM-turnering och hur många som anmäler sig. Men jag kommer sätta en gräns på max 16 spelare. Blir det färre så kör vi på det :)
Inlägget senast redigerat: 2010-05-14 11:09
Det kommer ske under helgen :)
Hade gött!
EDIT:
Vet inte hur stor efterfrågan det är på en VM-turnering och hur många som anmäler sig. Men jag kommer sätta en gräns på max 16 spelare. Blir det färre så kör vi på det :)
Inlägget senast redigerat: 2010-05-14 11:09
synd att man inte kunde spela en VM turnering i fifa world cup 2010 : ) kan man ju spela med dom rätte lagen ;)
Inloggning
Registrera dig
Glömt lösenordet
Forumsaktivitet
Playstation Move
7 minuter sedan, 480 svar
Officiell, Mafia 2
8 minuter sedan, 1356 svar
Officiell, NHL '11
12 minuter sedan, 1381 svar
PSJailbreak - Världens första P...