Övriga spelkonsoler - PSP
Övriga spelkonsoler
-
PSP
- Remote Play
Hej.
Hade psp för ett år sen men sålde. Nu vill jag köpa ett igen och tänkte köpa en kompis billigt. Hur är det med Remote Play när man har flashat sitt psp? Jag är ute efter att kunna välja musik och sådant via psp:t, och skicka ut det från ps3 till stereon. Kanske svårt att förstå men alltså så blir psp:t som en extra skärm. Fungerar detta med flashat? har läst lite och endel säger att det gör det och endel säger tvärt emot. ?
Mvh Jesper
Hade psp för ett år sen men sålde. Nu vill jag köpa ett igen och tänkte köpa en kompis billigt. Hur är det med Remote Play när man har flashat sitt psp? Jag är ute efter att kunna välja musik och sådant via psp:t, och skicka ut det från ps3 till stereon. Kanske svårt att förstå men alltså så blir psp:t som en extra skärm. Fungerar detta med flashat? har läst lite och endel säger att det gör det och endel säger tvärt emot. ?
Mvh Jesper
vet inte hur det funkar att skicka vidare ljudet till en stereo och ha psp som extra skärm.
men det funkar finfint att streama film och musik till ett flashat psp
men det funkar finfint att streama film och musik till ett flashat psp
The most efficient form of imprisonment is one where the prisoner believes himself to be free
Någon som har testat Remote Play med "Sony Ericsson Aino"?
Jo det funkar om du inte sitter på typ firmware 2.0 på pspn, om du kör ljudet i högtalarna blir det samma kvalite som om du inte skulle ha kört remoteplay.
Du har dock inte pspn som en extraskärm utan det är den enda skärmen du får om du förstår :)
Du har dock inte pspn som en extraskärm utan det är den enda skärmen du får om du förstår :)
okej härligt att det fungerar. tack då vet jag.
Inloggning
Registrera dig
Glömt lösenordet
Forumsaktivitet
Officiell, NHL '11
7 sekunder sedan, 1515 svar
Officiell, Mafia II
4 minuter sedan, 1435 svar
PSJailbreak - Världens första P...
11 minuter sedan, 315 svar
uppdatering via usb problem!
13 minuter sedan, 2 svar