Playstation 3 - Turneringar
Playstation 3
-
Turneringar
- Golho / FIFA '10
Det skulle även vara intressant att få veta hur många ni vill ha till en ny turnering, antal deltagare alltså och vilka slags lag. Jag vill ju att alla som är med ska vara glada :)
Förresten: Grattis Maborick!
Förresten: Grattis Maborick!
Numrera numera
Du gjorde ett kanonjobb och jag har haft grymt kul. Bara jag slipper irland nästa gång :) Hehehe Tack för allt, god jul och gött nytt!
A wise man makes his own decisions, an ignorant man follows public opinion...
Ett förslag är en turnering som är med knock out system. Och med samma lag som nu är i 8-dels final i Champions League. 16 lag som tak med andra ord. Dubbelmöte fram till finalen som är singel. Låter det som något intressant? :P
i'm game..
NilSatisNisiOptimum
Blir det någon turnering idag grappar ?
Jag är sugen på tunering
"If consumers even know there's a DRM, what it is, and how it works, we've already failed" - Disney
När blir nästa turnering?
Kickin it since 94!
Några som vill vara med i en turnering idag ?
Jag vill verkligen vara med i en turnering =)
Jag skulle gärna kunna vara med i en turnering, får hem mitt fifa10 inom några dagar :), kommer kanske åka på dyngstryck men är en van fifa 2000-2009 spelare får dock se hur det går på 2010.
Blire nåt lir i helgen?
Tjena, hur skapar man en turnering, jag har några lag som vill spela men vet inte hur man skapar en turnering ?
För att skapa en turnering på denna sida så går du till spelportalen och trycker på knappen som det står "Gå till sidans turneringsdel" på. Om det handlar om att göra en turnering i FIFA 10 så hittar du det nog i manualen.
Numrera numera
Shit, måste man läsa manualen för att skapa en turnering.
Jag antar att han menar att om du vill skapa en turnering i själva spelet, så torde det stå i manualen.
För att skapa en turnering här på sidan så följer du bara instruktionerna du fick. :)
För att skapa en turnering här på sidan så följer du bara instruktionerna du fick. :)
Saken är INTE vad han menar utan borde läsa vad JAG skriver, jag vill inte starta någon turnering här eller med flok huvudtaget härifrån utan med andra kompisar, så jag frågade hur man skulle göra, atingen svarar man hur man gör eller så skiter man i svara och inte hänvisar till en jävla manual, hur skulle det se ut om alla blev hänvisade till manualer ??
Då skulle vi inte behöva ha såna här s**t forum!!!!!
Inlägget senast redigerat: 2010-01-24 15:19
Då skulle vi inte behöva ha såna här s**t forum!!!!!
Inlägget senast redigerat: 2010-01-24 15:19
Du kan ju försöka leta minst fem minuter själv i spelet eller försöka hitta det i manualen. Det är inte så svårt att hitta sig fram i menyn.
Anledningen till att jag svarade med manualen var att jag trodde du ville starta en egen turnering på sidan då du skrev i denna tråd och inte i FIFA 10-tråden och att jag inte kan beskriva allt punkt för punkt från minnet.
Om du inte orkar leta över huvud taget så finns det under Online-->Onlineligor-->Skapa en liga. Detta är vad jag skulle gissa och är ungefär till lika mycket hjälp som att säga, "det hittar man i manualen".
Om du nu vill fortsätta diskutera detta OT så gör jag det gärna via PM.
Anledningen till att jag svarade med manualen var att jag trodde du ville starta en egen turnering på sidan då du skrev i denna tråd och inte i FIFA 10-tråden och att jag inte kan beskriva allt punkt för punkt från minnet.
Om du inte orkar leta över huvud taget så finns det under Online-->Onlineligor-->Skapa en liga. Detta är vad jag skulle gissa och är ungefär till lika mycket hjälp som att säga, "det hittar man i manualen".
Om du nu vill fortsätta diskutera detta OT så gör jag det gärna via PM.
Numrera numera
Inloggning
Registrera dig
Glömt lösenordet
Forumsaktivitet
Playstation Move
4 minuter sedan, 480 svar
Officiell, Mafia 2
5 minuter sedan, 1356 svar
Officiell, NHL '11
8 minuter sedan, 1381 svar
PSJailbreak - Världens första P...