Siten - Nyheter
Lanseringen av PSP Go i höstas var ett misslyckande av Sony. Delvis pågrund av det höga priset, men också tack vare att många återförsäljare valde att bojkotta den. På grund av floppen ryktas det nu om att Sony planerar en nylansering av den portabla konsolen.
Detta rykte startade genom att en anställd på Sony berättade för spelsidan gamervision.com att en nylansering av PSP Go behöver göras. Denna nylansering spekuleras innehålla en rejäl prissänkning och en storm av marknadsföring. En utannonsering rörande detta ryktas komma under Game Developers Conference som äger rum den 9-13 mars i San Fransisco.
Länk: Nylansering och prissänkning på PSP Go?
Detta rykte startade genom att en anställd på Sony berättade för spelsidan gamervision.com att en nylansering av PSP Go behöver göras. Denna nylansering spekuleras innehålla en rejäl prissänkning och en storm av marknadsföring. En utannonsering rörande detta ryktas komma under Game Developers Conference som äger rum den 9-13 mars i San Fransisco.
Länk: Nylansering och prissänkning på PSP Go?
ska nog köpa en när jag är i japan, men skulle va gött o få det ännu billigare haha.
Dream not of me, let my words haunt you
Varför envisas sony med att släppa så dyra konsoler? Man tycker dom borde lärt sig vid det här laget.
Halvera priset så slår jag till omgående! Dagspriset på en PsP Go är anledning till varför jag ännu inte har inhandlat någon Go ännu. Tragiskt men sant, sedan har spelen varit lite väl over priced på psn/pss. Nej, om detta rykte är sant så är det bra nyheter, både för Sony som kommer öka försäljningen, och för individer som mig som äntligen kommer slå till och köpa!
Ja halvera priset och det är ett köp direkt, som det är nu så är den fruktansvärt dyr. Om jag känner marknaden rätt kommer det bli en rejäl prissäkning i hela världen utom i Sverige där vi bara får halva prissänkningen. Var det inte så när de sänkte PS3 sist?
Tror inte de halverar priset men kanske en tredjedel.
PS3 40 GB | Red Vulpes HC #88 |
japp inget halverande av pris där inte. Men jag hade också kunnat tänka mig en om dem halverat priset för då hade den varit riktigt bra. den är riktigt läcker faktiskt.
Men jag fattar fortfarande inte varför den inte har touchskärm när det går att vika in knapparna..
Men jag fattar fortfarande inte varför den inte har touchskärm när det går att vika in knapparna..
Härligt! Nu kanske det blir och köpa en:)
I'm the hero!
Inloggning
Registrera dig
Glömt lösenordet
Forumsaktivitet
Elitserien 2009/2010
4 minuter sedan, 954 svar
Stora tråden om kärlek!
6 minuter sedan, 2473 svar
Mac-tråden
8 minuter sedan, 781 svar
Problem med McDonald's-kalas.