Siten - Nyheter
Alla fotbollsfan som besöker Arsenals hemmaarena Emirates Stadium i London får snart ytterligare en anledning till att köpa ett Playstation Portable (PSP). För med en sådan kan du nu se repriser från matchhändelserna oavsett hur du är placerad mot storbildskärmen. Sony kommer att släppa en applikation till PSP som gör så att du kan strömma reprisbilder från matchen i flera olika vinklar, tack vare arenans WiFi-nätverk. Som om det inte vore nog kan du även kolla bland annat statistik och laguppställningar.

Ingen ovanlig syn inom en snar framtid
Applikationen kommer att ha en engångskostnad på cirka 70 kronor, sen kan du använda den hur många gånger du vill, förutsatt att har en biljett och kommer in på arenan. Tjänsten kommer att erbjudas vid alla Arsenals hemmamatcher i Premier League. Om andra matcher ingår är ännu oklart.
Länk: PSP + Emirates Stadium = Sant

Ingen ovanlig syn inom en snar framtid
Applikationen kommer att ha en engångskostnad på cirka 70 kronor, sen kan du använda den hur många gånger du vill, förutsatt att har en biljett och kommer in på arenan. Tjänsten kommer att erbjudas vid alla Arsenals hemmamatcher i Premier League. Om andra matcher ingår är ännu oklart.
Länk: PSP + Emirates Stadium = Sant
Påminner lite om MLB-lagets Seattle Mariners Nintendo DS-applikation där man kan läsa matchprogram, se på videos, kunna beställa mat och dryck till sin plats etc. Kul utveckling hur som helst! Däremot hade jag hellre haft funktionen i min Iphone (eller annan valfri telefon förstås) än min PSP, men det är väl antagligen sponsring/branding det handlar om :)
Leave at you own chosen speed, It Ain't Me Babe - Bob Dylan
Fan vad tufft.
Sugen på Prestige 10? I got it... // PSN lovesoccer = mitt oseriösa MW2 account :D
Och rätt lag :-)
Känns som iPhone/android-marknaden hade varit, "the way to go" men ändå väldigt intressant!
Jepp rätt lag! Gooner forever <3 Arsenal!
http://www.pimpland.se?ref=32785 klicka på Länken så går ni till världens roligaste online spel.
Inloggning
Registrera dig
Glömt lösenordet
Forumsaktivitet
Officiell, Battlefield: Bad Com...
2 minuter sedan, 3704 svar
Låg bitrate i PMS
4 minuter sedan, 1 svar
SM (EASHL NHL10)
6 minuter sedan, 1647 svar
Officiell, Uncharted 2: Among T...
31 minuter sedan, 3678 svar