Playstation 3 - Spel
Playstation 3
-
Spel
- Fifa 09 online
Hejsan,
Jag har en fråga. Hur går man tillväga för att spela i samma lag med en kompis online.
Vi har försökt men lyckas bara spela online mot varandra.
Tack för ert svar
MVH/ Matte
Jag har en fråga. Hur går man tillväga för att spela i samma lag med en kompis online.
Vi har försökt men lyckas bara spela online mot varandra.
Tack för ert svar
MVH/ Matte
Går det ;) ?
Äntligen! riktiga spelare! <3
ja du .. de e frågan
hej, har ett problem som jag vill ha hjälp med, har sökt som en galning men hittar ingen lösning.
tänkte lira fifa09 online men när jag loggar in så säger den att jag ska skicka ett mail för att få ett godkännande från förälder, har skickat mail och aktiverat det själv men samma problem hela tiden, är det nån inställning på ps3:an man ska göra eller hur ska m,an gå till väga, är ju faan 28 så borde inte behöva förälders godkännande
tack på förhand
tänkte lira fifa09 online men när jag loggar in så säger den att jag ska skicka ett mail för att få ett godkännande från förälder, har skickat mail och aktiverat det själv men samma problem hela tiden, är det nån inställning på ps3:an man ska göra eller hur ska m,an gå till väga, är ju faan 28 så borde inte behöva förälders godkännande
tack på förhand
Vad jag vet och hört så är online-servrarna nere för FIFA 09? eftersom FIFA 10 finns.
Inloggning
Registrera dig
Glömt lösenordet
Forumsaktivitet
ICE*, MW2 Klan!
1 minut sedan, 4985 svar
Officiell, NHL '11
1 minut sedan, 1515 svar
Officiell, Mafia II
5 minuter sedan, 1435 svar
PSJailbreak - Världens första P...
13 minuter sedan, 315 svar