Playstation 3 - Hårdvara
Playstation 3
-
Hårdvara
- Ingen Signal
Satt i onsdags kväll och spelade Fifa 10. Helt plötsligt så låste sig PS3. Det enda som gick att göra var att slå av strömbrytaren. När jag sedan startade den igen så står det ingen siganl på TV. Ps3 startar opch det går att ta ut en skiva men det går inte att stänga av den till standby. Jag har testat med HDMI och component, men det blir inget skillnad. Är det dax att lämna in den för service? Eller kan jag själv göra någonting?
/Hollsten
/Hollsten
Gå igenom de här punkterna, om det går: http://us.playstation.com/support/answer/index.htm?a_id=14...
Det går alltid att stänga av ps3 genom att hålla inne powerknappen tillräckligt länge. Därför finns inte ens strömbrytaren där bak på nya slim.
Börja iaf med att ha ps3 avstängd och sen håll in powerknappen tills det piper ett par ggr.
Det går alltid att stänga av ps3 genom att hålla inne powerknappen tillräckligt länge. Därför finns inte ens strömbrytaren där bak på nya slim.
Börja iaf med att ha ps3 avstängd och sen håll in powerknappen tills det piper ett par ggr.
PS3 80gb | PS-42S5H | Onkyo 605 | TDS850NV | iPhone 3G | NC10 osx86 | Olympus PEN |
Kan inte folk lära sig att man aldrig ska använda strömbrytaren på baksidan oavsett om det gäller en konsol eller en dator? Håll in knappen på framsidan.
"jag älskar att spela panflöjt i solnedgången för förståndshandikappade och utstötta getter"
Amen.
När maskinen låser sig: ut med skivan, sen håll nere powerknappen tills den piper och låt den själv stänga av sig.
På så sätt minimerar du både att läsaren och hårddisken skadas.
När maskinen låser sig: ut med skivan, sen håll nere powerknappen tills den piper och låt den själv stänga av sig.
På så sätt minimerar du både att läsaren och hårddisken skadas.
[ Reb00t - rigor mortis ]
Inloggning
Registrera dig
Glömt lösenordet
Forumsaktivitet
Officiell, NHL '11
1 minut sedan, 1514 svar
Apple iPhone
5 minuter sedan, 9840 svar
Officiell, R.U.S.E
10 minuter sedan, 3 svar
[SWE3] SWEDISH ELITES KLAN - MW...