Siten - Nyheter
Var sak har sin tid. Till slut blir det dags att gå vidare i livet och söka nya utmaningar. I det här fallet gäller det mig (yayayay) och freddus. Vi kommer att lämna playstation-3.se varav undertecknad kommer att fortsätta skriva på annat håll.
Mitt arbete här började för drygt ett år sedan, då icarus, sidans nyhetsansvarige, kontaktade mig. Han undrade om jag ville bli skribent på sidan. Jag hade tidigare aldrig skrivit professionellt förut och jag hade inte heller några planer på att göra det, men icarus uppmuntrade och stöttade mig. Han är en stor anledning till varför jag är skribent idag. Jag vill rikta ett stort tack till honom, alla bakom sidan, samt ni som läst har läst mina artiklar och notiser.
Freddus har varit en maktgalen fascist här på siten under ett längre tag men även han kommer nu att lämna crew och återgå till att bli en vanlig dödlig igen.
Stort tack!
Länk: Tack och hej
Mitt arbete här började för drygt ett år sedan, då icarus, sidans nyhetsansvarige, kontaktade mig. Han undrade om jag ville bli skribent på sidan. Jag hade tidigare aldrig skrivit professionellt förut och jag hade inte heller några planer på att göra det, men icarus uppmuntrade och stöttade mig. Han är en stor anledning till varför jag är skribent idag. Jag vill rikta ett stort tack till honom, alla bakom sidan, samt ni som läst har läst mina artiklar och notiser.
Freddus har varit en maktgalen fascist här på siten under ett längre tag men även han kommer nu att lämna crew och återgå till att bli en vanlig dödlig igen.
Stort tack!
Länk: Tack och hej
Do not underestimate the power of Playstation.
Vad tråkigt :(
Hejdå! Lycka till i fortsättningen :)
Inlägget senast redigerat: 2010-03-13 22:59
Hejdå! Lycka till i fortsättningen :)
Inlägget senast redigerat: 2010-03-13 22:59
Jag är ingen fanboy, jag hatar bara äpplen.
Lycka till i framtiden!
PS3 40 GB | Red Vulpes HC #19 |
byyyeeeeee
Vad händer med siten då?
PS3
Lite synd :/
Aja lycka till!
Btw Nu blir sidan lite sämre för ett grön/vitt hjärta ;)
Inlägget senast redigerat: 2010-03-13 23:05
Aja lycka till!
Btw Nu blir sidan lite sämre för ett grön/vitt hjärta ;)
Inlägget senast redigerat: 2010-03-13 23:05
There is no use hiding in the backyard when Chuck Norris visits, he can still kill you from the porc
Va tråkigt.
Ha ett underbart liv.
Ha ett underbart liv.
Lycka till med allt!
slartibartfast
Du är ju fortfarande skribent?
Synd att ni lämnar. Tror ni ni kommer komma tillbaka i framtiden? Eller är det framtiden som avgör?
Synd att ni lämnar. Tror ni ni kommer komma tillbaka i framtiden? Eller är det framtiden som avgör?
Jättetråkigt =(
Ha det bra båda två!
Ha det bra båda två!
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Min status kommer förmodligen att försvinna när scuba eller fors ser detta.
Jag vet inte om jag kommer att fortsätta vara aktiv på forumet, det återstår att se. Att komma tillbaka som skribent är mindre troligt, men man vet aldrig.
Jag vet inte om jag kommer att fortsätta vara aktiv på forumet, det återstår att se. Att komma tillbaka som skribent är mindre troligt, men man vet aldrig.
Do not underestimate the power of Playstation.
Lycka till i framtiden! :)
Tappat suget.
Okej, okej!
Synd att ni avgår i alla fall.
Kul att ha er här.
Synd att ni avgår i alla fall.
Kul att ha er här.
Men jag skojade ju bara när jag sa att du var dålig :(
"Om EA var en byggfirma så skulle dom säkert vara med i fuskbyggarna :)" - coccis
Tror inte han lämnar på grund av dåliga negativa kommentarer av medlemmar, utan pågrund av tidsbrist.
Du har vart en dryg typ som icke kommer att saknas, minns det som igår när du försökte ragga upp mig mot min vilja, Svin.
Msn mansa32@live.se, Psn mansa32 manlowe
Tack för alla bra nyheter och lycka till i framtiden! :)
"jag är en hacker därför valde jag hacker men vad är developer????" - KingMartin92
Tråkigt att höra !
bjyrk #17
Ha det gött! :)
..SSU4EVER.. =) fina tider dé!
alltid lika tråkigt :( får man fråga vad anledningarna till att ni lämnar forumet är? :o
Inloggning
Registrera dig
Glömt lösenordet
Forumsaktivitet
[SWE3] SWEDISH ELITES KLAN - MW...
2 minuter sedan, 1200 svar
Nicco's MW2 Turnering!
5 minuter sedan, 249 svar
Spotify
10 minuter sedan, 1324 svar
Officiell, Bioshock 2
10 minuter sedan, 161 svar