Playstation 3 - Hårdvara
Playstation 3
-
Hårdvara
- Firmware-tråden
Ja varför ska man gå den omvägen? Det förstår du väl själv....eller?
nä, det förstår jag verkligen inte. .iso är bara smidigt om man ska bränna en skiva. All annan användning är totalt kass. Det tar ju upp mer än dubbla utrymmet för ingenting extra. Så på vilket sätt är det bättre än .avi och .mkv?
PS3 80gb | PS-42S5H | Onkyo 605 | TDS850NV | iPhone 3G | NC10 osx86 | Olympus PEN |
Stiltje, inte dags för firmware uppdatering snart :)
Ja, måste säga att MeXii har missat en del uppdateringar. :)
3.15 var ju inte länge sen den kom, så stiltje vet jag inte om jag vill kalla det?
3.15 var ju inte länge sen den kom, så stiltje vet jag inte om jag vill kalla det?
PS3 80gb | PS-42S5H | Onkyo 605 | TDS850NV | iPhone 3G | NC10 osx86 | Olympus PEN |
Men vi i Europa behövde väl inte uppdtera till 3.15?
your signal fades away, and all I'm left with is noise..
Alla som hade problem med kontakten till handkontrollerna borde ha uppdaterat, men det var inget krav att uppdatera, nej eftersom inte alla hade det problemet.
Vad var det för problem med kontakten?
handkontrollerna tappade kontakten... :)
bluetooth-kopplingen alltså.
bluetooth-kopplingen alltså.
Ja, jag har påpekat det. Men var han håller hus har jag ingen aning om. Kan inte en modd gå in och fixa till alla?
Play the game with Playstation 3
Jag är en gosse på 17 snart 18 år. Har mycket i skolan. Har inte tid och sitta och uppdatera en tråd när det kommer firmware uppdateringar.
Hur som är det gjort lite nu. Ska fylla på mer sedan ikväll när jag jobbat.
Hur som är det gjort lite nu. Ska fylla på mer sedan ikväll när jag jobbat.
De du har, de har du i Las Palmas!
Ok, bra, då vet vi i alla fall vart du håller hus. Sedan frågade jag om en mod kunde uppdatera den eftersom du inte gjort det på länge och verkar ha/haft fullt upp.
Jo jag vet, men när 3,10 kom så uppdaterade man till den, sen utannonserades 3,15 på den amerikanska blogen, och då försökte jag uppdatera men det gick ej. Så jag tror inte det släppts i Europa faktiskt.
jag har 3.15...
Dags att testa igen? Jag har den i alla fall, EndumEn med, och ganska många andra.
Jag har 3.15 men om du försökte uppdatera till 3.15 precis när den utanonserades så var du nog för tidigt ute.
Har du inte testat igen efter det så borde du göra det. Den finns ute nu i alla fall.
Har du inte testat igen efter det så borde du göra det. Den finns ute nu i alla fall.
Jag Ska Ligga Mig Till Toppen!
Hmm, konstigt. Får kolla igen. Trodde bara 3.10 hade släppts i EU-regionen och att de gjorde 3.15 obligatorisk för amerikanarna. För det stod ju inget om 3.15 på EU-blogen. Aja, skit samma :P
Ja den kanske är obligatorisk för amerikanarna, det vet jag inget om men den är i alla fall valbar för oss i europa :)
Dock inget krav. Nästan helt säker på att dom till och med har diskuterat den här på forumet då den släpptes.
Dock inget krav. Nästan helt säker på att dom till och med har diskuterat den här på forumet då den släpptes.
Jag Ska Ligga Mig Till Toppen!
Inloggning
Registrera dig
Glömt lösenordet
Forumsaktivitet
Fotbollstråden 4, Läs första in...
56 sekunder sedan, 8154 svar
Officiell, Battlefield: Bad Com...
3 minuter sedan, 3620 svar
Stora tråden om kärlek!
6 minuter sedan, 2434 svar
One Unit - (NHL 10 EASHL)