Playstation 3 - Spel
Playstation 3
-
Spel
- Officiell, Gran Turismo 5
Spelkopplingar till tråden
Jag är fortfarande väldigt orolig för AA:n när det gäller grafiken.
Dessa problem ser man inte på filmer som någon spelat in med kamera från tv, dessa problem ser man bara när man spelar. Både Prologue och Time trial hade riktigt usel AA.
Faktum är jag tycker dålig AA förstör hela grafikupplevelsen.
Dessa problem ser man inte på filmer som någon spelat in med kamera från tv, dessa problem ser man bara när man spelar. Både Prologue och Time trial hade riktigt usel AA.
Faktum är jag tycker dålig AA förstör hela grafikupplevelsen.
Problem med AA kommer att finnas, precis som det gör i många spel. Jag tycker dock att den är på en acceptabel nivå i prologue och jag har svårt att tänka mig att de skulle försämra den i det färdiga spelet.
Ingen som har sett något mer uttalande angående spelets eventuella försening till 2011?
Inlägget senast redigerat: 2010-02-07 15:42
Ingen som har sett något mer uttalande angående spelets eventuella försening till 2011?
Inlägget senast redigerat: 2010-02-07 15:42
"jag älskar att spela panflöjt i solnedgången för förståndshandikappade och utstötta getter"
Om man kollar till Gran Turismos konkurrent Forza 3 när det gäller konsoler så har Forza 3 betydligt mindre problem med AA. Har faktiskt aldrig stört mig på AA i Forza 3.
Hoppas att de lyckas lösa det AA-problemen till GT5 allafall. Om den är som i GT5 TT lär det inte bli höga grafikpoäng från min sida:(
Inlägget senast redigerat: 2010-02-07 15:45
Hoppas att de lyckas lösa det AA-problemen till GT5 allafall. Om den är som i GT5 TT lär det inte bli höga grafikpoäng från min sida:(
Inlägget senast redigerat: 2010-02-07 15:45
Man ska inte glömma att de är till olika konsoler, och spel till 360n brukar generellt sett ha mindre problem med det.
Hoppas bara att spelet nu kommer tillslut. Är betydligt mer oroad för AI:n som inte har övertygat speciellt mycket.
Hoppas bara att spelet nu kommer tillslut. Är betydligt mer oroad för AI:n som inte har övertygat speciellt mycket.
"jag älskar att spela panflöjt i solnedgången för förståndshandikappade och utstötta getter"
Jag är också mest oroad inför AI:n i GT5. I Prologue:n kör ju bilarna rakt in i bakändan på dig, vilket resulterar i att du får ''collision penalty''. Om detta inte kommer fixas till i GT5 kommer man få stora skador på bakaxeln så fort du kommer till banans hairpin-kurva.
Styrox-Art.deviantart.com/
http://www.gamingowl.com/2010/02/gran-turismo-5-release-da...
GT5, i want to belive.
Inlägget senast redigerat: 2010-02-08 22:31
GT5, i want to belive.
Inlägget senast redigerat: 2010-02-08 22:31
"Game release date subject to change" står det längst ner. så förmodligen inte.
PS3 80gb | PS-42S5H | Onkyo 605 | TDS850NV | iPhone 3G | NC10 osx86 | Olympus PEN |
http://www.playstationuniversity.com/new-gt5-footage-shows...
Bättre texturer på gräset någon:D
Jämförelse
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=19763102&po...
Mumma säger jag:)
Inlägget senast redigerat: 2010-02-13 00:51
Bättre texturer på gräset någon:D
Jämförelse
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=19763102&po...
Mumma säger jag:)
Inlägget senast redigerat: 2010-02-13 00:51
Det var skillnad de!
There is no use hiding in the backyard when Chuck Norris visits, he can still kill you from the porc
Som dag och natt, nu vet man fasiken inte vad man kan förvänta sig av GT5 längre.
Visst, hoppades på lite bättre grafik i GT5 än GT5P, men det där vara fasiken stor skillnad, allt var bättre:D
Inlägget senast redigerat: 2010-02-13 01:00
Visst, hoppades på lite bättre grafik i GT5 än GT5P, men det där vara fasiken stor skillnad, allt var bättre:D
Inlägget senast redigerat: 2010-02-13 01:00
Jo mina förväntningar höjdes ännu ett snäpp där! Nu vet man vfr dem skjuter upp releasen gång på gång, dem förbättrar grafiken i varje liten detalj dem kan hitta! =D
There is no use hiding in the backyard when Chuck Norris visits, he can still kill you from the porc
Yes, om de fortsätter sådär kan de få hålla på att putsa på spelet ett tag till:)
Några andra utvecklare hade säkert nöjt sig med Prologue-grafiken som redan idag är bra. Men inte PD inte, det som gör att Gran Turismo sticker ut ur mängden.
Inlägget senast redigerat: 2010-02-13 01:06
Några andra utvecklare hade säkert nöjt sig med Prologue-grafiken som redan idag är bra. Men inte PD inte, det som gör att Gran Turismo sticker ut ur mängden.
Inlägget senast redigerat: 2010-02-13 01:06
Men utvecklare som nöjt sig med Prologue-grafiken hade säkert nog inte haft spelet under 4+ år under utveckling :p
Borde man nästan förvänta sig att det skulle bli en mycket notbar skillnad mellan ca 2 år
Borde man nästan förvänta sig att det skulle bli en mycket notbar skillnad mellan ca 2 år
Ser grymt bra ut! Hoppas ljudet är i samma klass.
Ljudet är ju minst lika viktigt som grafiken.
Ljudet är ju minst lika viktigt som grafiken.
Word!
(minst 10 tecken)
(minst 10 tecken)
När kommer fullversionen ut?
Livet leker!
Ingen som vet, det kommer väl "when it´s done"
dvs typ aldrig :P
(-(-.(-.-).-)-)
http://www.motortrend.com/features/consumer/112_1003_gran_...
Ny Nascar-trailer
Ny Nascar-trailer
Nu lär ju Amerikanarna kissa på sig av lycka :)
Swedish MeatBalls GM
Inloggning
Registrera dig
Glömt lösenordet
Forumsaktivitet
Roliga bilder
1 minut sedan, 1962 svar
Gissa spelet! - Läs första inlä...
8 minuter sedan, 7197 svar
Playstation Move
35 minuter sedan, 547 svar
X360 vs PS3, läs 1:a inlägget!