Playstation 3 - Spel
Playstation 3
-
Spel
- Officiell, God of War III
Spelkopplingar till tråden
Haha, har egentligen inte ens frågat :)
Klart jag har släktingar över 18 haha ^^ Skulle nog kunna göra en deal där.
Klart jag har släktingar över 18 haha ^^ Skulle nog kunna göra en deal där.
Some people think football is a matter of life and death. I can assure them it is much more serious.
Värt ett försök iaf. Det är rätt stor skillnad i pris ju
Japp, hur lång tid tar det egentligen för spelet att komma om man köper från videogameplus eller vad det heter :P
Some people think football is a matter of life and death. I can assure them it is much more serious.
Jag är 18år och jag har inte heller något kreditkort, därför så lånar jag min mors. Det tar 3-4 dagar.
"jag älskar att spela panflöjt i solnedgången för förståndshandikappade och utstötta getter"
Hur klarar du dig, så fort jag dingar 18 blir det en promenad till banken och beställa mitt nya bankkort. ;)
^^
Nu är det väl alldeles för mycket offtopic, eller?? Sluta prata om bank kort och hur lång tid de tar att få ett paket därifrån och hit.
I den här tråden är det väl spelet God of War 3 som gäller. Eller är det fel huvudrubrik?
I den här tråden är det väl spelet God of War 3 som gäller. Eller är det fel huvudrubrik?
AIK, SM-GULD 2009. AIK:are tills jag dör.
Rapportera istället för att whina :) Det du skriver gör det inte bättre.
On Topic:
Inget online till detta va?
On Topic:
Inget online till detta va?
haha.. Naa jag har hört lite rykten om att det skulle komma ett co-op läge men har inte hört något mer så troligen blir det inget, kanske något de lägger till i en dlc som Dantes inferno
^^
Dantes Infernos DCL verkar så jäkla nice.
Får se om GoW3 ger något liknande :P Fast det skulle sett lite konstigt ut om dem börja härma varandra med en härmnings race :D
Får se om GoW3 ger något liknande :P Fast det skulle sett lite konstigt ut om dem börja härma varandra med en härmnings race :D
När man förhandsbokar GoW3 på Webhallen får man ett erbjudande att ladda ner två skins att använda i något kallat "Arena".
Det låter mycket i mina öron som ett multiplayer-läge med potentiellt onlinespel. Men inget jag kan bekräfta tyvärr.
Det låter mycket i mina öron som ett multiplayer-läge med potentiellt onlinespel. Men inget jag kan bekräfta tyvärr.
Change tends to be viewed as a threat to our control.
Raderat
PS3 80gb | PS-42S5H | Onkyo 605 | TDS850NV | iPhone 3G | NC10 osx86 | Olympus PEN |
Ny video:
http://www.gametrailers.com/video/exclusive-chaos-god-of-w...
LIVE FAST, DIE YOUNG
Jag tror faktiskt inte att detta kommer leva upp till hypen...
Det är ju klassisk god of war med snyggare grafik. Det är ju inte mycket nytt.
Det är ju klassisk god of war med snyggare grafik. Det är ju inte mycket nytt.
PS3 80gb | PS-42S5H | Onkyo 605 | TDS850NV | iPhone 3G | NC10 osx86 | Olympus PEN |
"...klassisk god of war med snyggare grafik." Räcker mer än väl för mig!
För många andra också tror jag.
Visst, tror kanske inte det kommer bli en storsäljare bland dom spelare som inte har lirat GoW-serien tidigare.
För många andra också tror jag.
Visst, tror kanske inte det kommer bli en storsäljare bland dom spelare som inte har lirat GoW-serien tidigare.
LIVE FAST, DIE YOUNG
Men man vill väl ändå ha nånting mer. Jag hade tyckt det var tråkigt om det bara var en förlängning av 1an och 2an.
Ingen som tvingar dig att köpa det. En förlängning av 1an och 2:an med avsevärt bättre grafik @60fps (mestadels). Det är mumma det.
LIVE FAST, DIE YOUNG
Vad skulle det i så fall vara? :)
Det är ju en trilogi med sammanhängande handling.
Det är handlingen man vill åt =)
Det är ju en trilogi med sammanhängande handling.
Det är handlingen man vill åt =)
Eftersom videon jag postade troligtvis "försvann" i snacket så postar jag den igen:
LIVE FAST, DIE YOUNG
Det är spelupplevelsen man vill åt! Vilket är en sammanslagning av handling och "spelutförande" eller vad man ska säga. Är spel-känslan samma som innan och endast en fortsättning på en bra story så hade nog jag tröttnat ganska snabbt. Men som sagt, jag behöver ju inte köpa det... :)
Inloggning
Registrera dig
Glömt lösenordet
Forumsaktivitet
Vill köpa PS3 men undvika YLOD.
39 minuter sedan, 1 svar
Digital Soldiers [BFBC2]
Idag 03:39, 5 svar
Officiell, Battlefield: Bad Com...
Idag 02:34, 3646 svar
Officiell, Mafia 2
Idag 02:30, 334 svar