Övrigt - Film och hemmabio
Övrigt
-
Film och hemmabio
- Lost tråden
Najs! Tack, får försöka hålla utkik då :)
your signal fades away, and all I'm left with is noise..
Längtar!... Hoppas det inte gör mig besviken.
Jag är ingen fanboy, jag hatar bara äpplen.
Jag som kollar på säsong 6 nu (laddar ner), kan säga att det är enligt mig den bästa säsongen någonsin! Varje avsnitt dvs 6 st som jag har sett nu är sjukt spännande och fruktansvärt bra! :)
Så besviken blir du INTE! :P
Så besviken blir du INTE! :P
Don't tell me what i can or can't do! - John Locke
Kan bekräfta för de som inte vet att Lost kommer börja sändas på tv4 onsdagen den 31a Mars klockan 23:05! Fick svar från tv4 på mitt mail idag.
Trälig tid men det får väl vara så.. Längtar nu iaf :D
Inlägget senast redigerat: 2010-03-08 15:55
Trälig tid men det får väl vara så.. Längtar nu iaf :D
Inlägget senast redigerat: 2010-03-08 15:55
Varför väljer dom en sån piss-tid?
Jaja, man får köpa läget om man inte väljer att se det på nätet.
Jaja, man får köpa läget om man inte väljer att se det på nätet.
A wise man makes his own decisions, an ignorant man follows public opinion...
Sant sant.. Det var ju samma sak förra året. Tittarsiffrorna har ju dippat så då får programmet en sämre tid. Man får väl vara glad att de köper in sista säsongen överhuvudtaget antar jag :P
Frågan är varför tv siffrorna "dippar" här i Sverige medans LOST i USA är fortfarande mkt populärt. :/
Tackar, synd om tiderna bara :( men det är såklart inget som hindrar mig.
Det är som du säger, det är konstigt.
För jänkarna brukar ju ha väldigt kort tålamod med vad dom ser på tv. Däremot har ju vi svenskar mer av den varan.
Men här verkar det vara tvärt om.
Är det seriens upplägg som skrämmer folk? Orkar inte folk tänka...
För jänkarna brukar ju ha väldigt kort tålamod med vad dom ser på tv. Däremot har ju vi svenskar mer av den varan.
Men här verkar det vara tvärt om.
Är det seriens upplägg som skrämmer folk? Orkar inte folk tänka...
Ja det känns nästan som du säger - Att folk inte orkar tänka.
Trödde inte svenska folket skulle sjunka så lågt så att amerikanarna TÄNKER mer än svenskar ;) ahah :P
Trödde inte svenska folket skulle sjunka så lågt så att amerikanarna TÄNKER mer än svenskar ;) ahah :P
Det är vääääääääääldigt många som gillade Lost i början och som tycker att det har blivit för lustigt och komplicerat helt enkelt. Iaf många av mina polare och bekanta. Jag däremot tycker fortfarande det är bra :P men det är inte alla som gillade riktningen serien tog efter första säsongen.
Jag har hört samma sak från både från bekanta och bekantas bekanta, dvs "jag såg 3-4 avsnitt men orkade inte följa serien" och "har dom tagit sig från ön eller?".
Min syn på det hela är att OM man nu gillar upplägget så fortsätter man att följa serien, men man måste ge vilken serie som helst en chans för att komma in i den och se vad det är.
Ändå så verkar väldigt många ha väldigt kort tålamod och ha "nu är det ju för sent att titta"-mentalitet.
Hehehe... Klart som fan att det är svårt att hoppa in i sista säsongen av Lost och tro att dom bara ska ta sig från ön fortfarande.
Jag gillade inte Lost så mycket i början, jag såg t.o.m. eftersändningen på tv4. Men allt eftersom jag kom in i serien så fastnade jag. Kort och gott är serien asbra.
Min syn på det hela är att OM man nu gillar upplägget så fortsätter man att följa serien, men man måste ge vilken serie som helst en chans för att komma in i den och se vad det är.
Ändå så verkar väldigt många ha väldigt kort tålamod och ha "nu är det ju för sent att titta"-mentalitet.
Hehehe... Klart som fan att det är svårt att hoppa in i sista säsongen av Lost och tro att dom bara ska ta sig från ön fortfarande.
Jag gillade inte Lost så mycket i början, jag såg t.o.m. eftersändningen på tv4. Men allt eftersom jag kom in i serien så fastnade jag. Kort och gott är serien asbra.
Kan säga att mina religions lektioner har blivit bra mycket mer intressanta för jag ser jättemånga paralleller mellan Lost och Bibeln :)
Är man tyst så säger man inget och säger man något, då tystnar man efter ett tag och går därifrån...
Sant sant. Jag har dock gillat den lika mycket från början :) Ska bli kul att se hur de knyter ihop påsen.
Ja, det kommer bli sjukt spännande att se den färdig påsen :)
Men senaste avsnittet tycker jag inte var så värst bra.
Hoppas nästa blir lite mer ös.
Men senaste avsnittet tycker jag inte var så värst bra.
Hoppas nästa blir lite mer ös.
:O har du tjuvkikat? Jag håller mig till den 31e..
Om du kollar på säsong 6 så ska du joina oss i "Spoiler: Lost tråden" :) Där snackar vi om säsong 6! :P
Jag är inne där också ;)
LOST imorgon!! Taggad :D
LOST imorn med för mig!!!!!!!
Fast avsnitt 10 (Säsong 6) ;) ;)
Jag kan säga att det är förbannat bra! Första avsnittet! Det är ett dubbel avsnitt förresten också! 80 min LOST! :P
Inlägget senast redigerat: 2010-03-30 22:19
Fast avsnitt 10 (Säsong 6) ;) ;)
Jag kan säga att det är förbannat bra! Första avsnittet! Det är ett dubbel avsnitt förresten också! 80 min LOST! :P
Inlägget senast redigerat: 2010-03-30 22:19
Inloggning
Registrera dig
Glömt lösenordet
Forumsaktivitet
Officiell, R.U.S.E
1 minut sedan, 3 svar
[SWE3] SWEDISH ELITES KLAN - MW...
4 minuter sedan, 1130 svar
Filmlänkar (youtube m.m.)
9 minuter sedan, 7753 svar