Övriga spelkonsoler - PSP
Övriga spelkonsoler
-
PSP
- Allmänna PSP frågor
nej, men om du flashar den så kan du köra olika regioner.
PS3 80gb | PS-42S5H | Onkyo 605 | TDS850NV | iPhone 3G | NC10 osx86 | Olympus PEN |
ok tack för svaret.
Jag kan inte spela mina gamla demos på PSP:n. När jag trycker på ett demo står det "This content cannot be accessed on your account". Kan det ha och göra med att jag laddade hem demot på PataPon på det Japanska accountet i PS3:an? För jag kan nämligen spela PataPon 2 demot.
Inlägget senast redigerat: 2009-03-11 18:56
Inlägget senast redigerat: 2009-03-11 18:56
iPhone 3GS 32GB!
Jag har också haft det så. Jag tror det kan bero på att man har laddat ner demon från olika PSN-användare. Det jag gjorde var att radera alla demon och sedan ladda ner dem igen, men inte från olika konton. Du behöver väl ändå inte Patapon 2-demo:t? Patapon 2 kom ut idag ändå.
Numrera numera
Okej, jag raderar alltså PataPon 2 för att få dom andra att fungera?
Nä, jag behöver inte demot, vi får se om det blir ett köp snart =)
Nä, jag behöver inte demot, vi får se om det blir ett köp snart =)
iPhone 3GS 32GB!
Kan man streama filmer och dylikt från PC till PSP ? Och vad ska man isf använda sig av?
ja, men du måste gå via ps3. (remote play)
så på PC kör du PMS ( http://www.playstation-3.se/forum/t11182.html )
så du kan streama filmer till ps3.
Och i sin tur ansluter du psp till ps3 mha remote play.
så på PC kör du PMS ( http://www.playstation-3.se/forum/t11182.html )
så du kan streama filmer till ps3.
Och i sin tur ansluter du psp till ps3 mha remote play.
PS3 80gb | PS-42S5H | Onkyo 605 | TDS850NV | iPhone 3G | NC10 osx86 | Olympus PEN |
Jag har ett problem med mitt PSP när det gäller MP3-filer.
Jag har ett nytt minneskort 4gb. Jag stoppar in det i PSPn och väljer Formatera memory card under Inställningar. Sedan kopplar jag in med USB till datorn och överför mp3filer till mappen "music", har också skapat en undermapp där och lagt filerna i den. Dock hittar inte PSPn filerna "det finns inga filer" säger den.
Om jag däremot formaterar minnet via datorn och överför dom sen så hittar PSPn den, dock funkar ju inte sparning av spel etc då.
Vad gör jag fel?
Ps.
Undermappen jag har inne håller ett "ö". Kan det vara så enkelt att den inte hajjar ÅÖÄ?
Ds.
Jag har ett nytt minneskort 4gb. Jag stoppar in det i PSPn och väljer Formatera memory card under Inställningar. Sedan kopplar jag in med USB till datorn och överför mp3filer till mappen "music", har också skapat en undermapp där och lagt filerna i den. Dock hittar inte PSPn filerna "det finns inga filer" säger den.
Om jag däremot formaterar minnet via datorn och överför dom sen så hittar PSPn den, dock funkar ju inte sparning av spel etc då.
Vad gör jag fel?
Ps.
Undermappen jag har inne håller ett "ö". Kan det vara så enkelt att den inte hajjar ÅÖÄ?
Ds.
Spel är regionsfria på PSP.
(UMD) Filmer är jag osäker på...
(UMD) Filmer är jag osäker på...
Vilka spel tycker ni är bäst till psp, vilka spel är riktigt värt att införskaffa ?
Patapon är sjukt beroendeframkallande och kul.. annars kör ja mest gamla klassiker från ps1 till den. Typ resident evil-spelen och så
LocoRoco, God of War, Final Fantasy Crisis Core, Lumines, Puzzle Quest, Killzone Liberation för att nämna några
Hur får man tag på RE-spelen??
Har idag beställt ett PSP3000, väntar ivrigt till nästa vecka då det kommer.
Frågan jag ställer nu finns säkert besvarad flera ggr, men orka läsa igenom allt, har ni tid o svara , så svara :)
Jag kommer förmodligen köpa ett nytt minneskort de första jag gör, 8gb, nått speciellt jag ska tänka på med det? främst för musik o demos.
Så undrar jag hur det funkar med överförningen från PSN till PSP ? köper jag/laddar ner på PS3 och sen bara för över via usb? eller ska jag logga in på mitt psn konto på min psp och ladda ner den vägen?
Frågan jag ställer nu finns säkert besvarad flera ggr, men orka läsa igenom allt, har ni tid o svara , så svara :)
Jag kommer förmodligen köpa ett nytt minneskort de första jag gör, 8gb, nått speciellt jag ska tänka på med det? främst för musik o demos.
Så undrar jag hur det funkar med överförningen från PSN till PSP ? köper jag/laddar ner på PS3 och sen bara för över via usb? eller ska jag logga in på mitt psn konto på min psp och ladda ner den vägen?
It`s Peanut Butter Jelly Time,Peanut Butter Jelly Time,Peanut butter jelly with a baseball bat!
får börja med att skaffa custom firmware
Ang minneskort så köp ett som passar ;D
Ang PS3-PSP så köper du helt enkelt nåt spel som är kompatibelt med PSP på storen via PS3an. Då sparas det på PS3ans hårddisk och hamnar under "games"-fliken. Sedan bläddrar du ner till spelet du köpt och väljer typ "kopiera". Du blir då ombedd att koppla in PSPn med USB-kabel, välj USB-läget på PSPn och överför.
Piece of kaka.
Ang PS3-PSP så köper du helt enkelt nåt spel som är kompatibelt med PSP på storen via PS3an. Då sparas det på PS3ans hårddisk och hamnar under "games"-fliken. Sedan bläddrar du ner till spelet du köpt och väljer typ "kopiera". Du blir då ombedd att koppla in PSPn med USB-kabel, välj USB-läget på PSPn och överför.
Piece of kaka.
Ok, nog sagt här. Annat forum som gäller ;)
Inte forum, men annan tråd:
http://www.playstation-3.se/forum/t9120.html
http://www.playstation-3.se/forum/t9120.html
Kan nån berätta precis hur man spelar online på en PSP? Jag har försökt med alla spel jag har men alltid blir det något fel.
Mycket tacksam för svar!
Mycket tacksam för svar!
iPhone 3GS 32GB!
knappt några spel som har stöd för online va? bara trådlös multiplayer
Inloggning
Registrera dig
Glömt lösenordet
Forumsaktivitet
ICE*, MW2 Klan!
2 minuter sedan, 4985 svar
Officiell, NHL '11
3 minuter sedan, 1515 svar