Övriga spelkonsoler - PSP
Övriga spelkonsoler
-
PSP
- Allmänna PSP frågor
Jag har ett litet problem med mitt psp. Jag kan inte koppla ihop den med datorn via usb. När jag har den inkopplad till datorn och väljer att den ska connecta med usb så kommer det bara upp att jag ska sätta i kabeln. Jag har provat att byta mellan flera olika kablar och har även provat med olika datorer utan att lyckas. Jag har en psp 3000 med senaste firmwaren. Någon som vet vad som är fel?
Guitar Hero FTW!!!!!!!!
Kan man inte lägga in MP4 filmer i PSP:n längre? Jag har försökt på alla sätt och vis, men när jag lagt in dem i PSP:n står det bara "Unsupported data" :/
iPhone 3GS 32GB!
Har precis beställt ett PSP med rock band från Lockerz :) Kan man använda svenska spel på den? den är amerikansk. Och kan man spela hela spel som tex assassins creed från PSS på den, som man kan på PSP Go? Och var kan man göra när man har custom frimware på den? Tacksam för svar
Inlägget senast redigerat: 2009-11-25 17:51
Inlägget senast redigerat: 2009-11-25 17:51
Hejsan :D
PSP är regionsfri, så det ska funka bra att köra spel från USA med den, ska du köpa DLC måste du (oftast) göra det från den landets PSS spelet är köpt från. Köper du alltså spelet från USA måste du ha ett USA-konto och gå in på PSS där och köpa DLC:t.
Do not underestimate the power of Playstation.
Tror att du missuppfattade min fråga lite :) jag ska inte köpa spel från USA jag ska bara få konsollen därifrån. Men man kan alltså köra UMD spel från Sverige på den :) Men kan man köra hela spel på den från PSS tex LittleBigPlanet? Och var kan man göra när man har custom frimware på den? går det att ha cutom firmware på 3000 modellen?
Inlägget senast redigerat: 2009-11-25 18:07
Inlägget senast redigerat: 2009-11-25 18:07
Hejsan :D
Jag skrev att den var regionsfri, så du kan köra alla spel var de än kommer i från.
Angående custom firmware har jag ingen aning.
Angående custom firmware har jag ingen aning.
Do not underestimate the power of Playstation.
är psp regions fria?
BETA testare åt kolla min profil
ja det är dom
tjena! har ett gult psp och undrar om det är 2000 el. 3000? har för mig att det är slim & lite. hur ser man vilket modell det är?
EDIT: hittade det, det stog på den vita lappen på under sidan!
Inlägget senast redigerat: 2010-01-07 15:59
EDIT: hittade det, det stog på den vita lappen på under sidan!
Inlägget senast redigerat: 2010-01-07 15:59
Det är jag som är HAMMARBY!
Jag tittade just på youtube när jon4lakers demonstrerar PSN. Och i US PSN har ju myycket mer än vi! Dom har demon på nästan alla spel och man kan köpa långfilmer och tv serier. Kan man skaffa US PSN på PSPn? Jag skulle gärna ladda hem lite filmer och testa demos.
iPhone 3GS 32GB!
jag har ett litet problem, skulle behöva IP adressen till min PSP för att fixa inställningar till routern, nån som vet hur man kollar...?
överallt där jag sökt har jag nämligen bara fått fram nätverkets IP istället för själva PSPn.
Tack :)
överallt där jag sökt har jag nämligen bara fått fram nätverkets IP istället för själva PSPn.
Tack :)
om du går in i din router så kan du väl kolla pspns IP, om den nu är uppkopplad mot routern?
PS3 80gb | PS-42S5H | Onkyo 605 | TDS850NV | iPhone 3G | NC10 osx86 | Olympus PEN |
aa, borde gå, men dels är det inte jag som har tillgång till den datorn, och dels vet jag inte hur man kollar det... =P
Kan man emulera det senaste firmwaret om man kör m33?
Funderar på att byta ut min Slim, då den ser lite "slagen" ut, alltså repor, styrkorset knäpper till lite varje gång jag trycker vänster på det... Men jag vet inte om jag ska göra det, den är drygt 1 och ett halvt år gammal, och jag tror inte jag vill ha PSP Go, då jag inte har eget betalningskort och måste säga till pappa varje gång jag ska köpa nåt och jag kommer sakna den borttagna UMD luckan.. Är PSP 3000 något att rekommendera även om jag redan har Slim?
Går det på nåt vis att lägga över alla sina UMD spel på PSP Go?
Går det på nåt vis att lägga över alla sina UMD spel på PSP Go?
iPhone 3GS 32GB!
Har tänkt beställa en PSP från lockerz som någon ovan. Någon som vet om det verkligen går att installera M33 på den?
Playstation 3 80GB / Slim 250GB || Kolla min profil för spel jag äger
Finns det någon som har lust att tanka hem en PSP Go Promotion kod till mig? Jag kör OE firmware på min gamla PSP och kommer inte in på PSS :(
Jag köpte ett psp 3001 i Thailand. Fick 20 spel installerat på den som jag kunde spela. Idag har spelen bara försvunnit ca 1 vecka senare. Dem finns på minneskortet men tyvärr kan jag inte se dem i mitt psp. Någon som vet vad som kan ha hänt? Sparningarna från spelen är kvar men spelen är spårlöst försvunna. Dock så måste dem vara på minnsekortet då jag inte har så mycket plats kvar att spara på, någon som varit med om det själv kanske?
Har hört att data kan försvinna om minneskortet är dåligt, kanske något sånt?
Kunde vara det. Men datan är kvar på minneskortet. Jag ser den bara inte :-(
Inloggning
Registrera dig
Glömt lösenordet
Forumsaktivitet
Vill köpa PS3 men undvika YLOD.
3 minuter sedan, 21 svar
Officiell, Call of Duty: Modern...
3 minuter sedan, 9352 svar
PS-3.Se MW2 - SNIPER LOBBY (Var...
4 minuter sedan, 1013 svar
Kelly's Hjältar Modern Warfare2